0
View Post
iPhone 7 je drugi na listi Google pretraživanja za 2016. godinu

iPhone 7 je drugi na listi Google pretraživanja za 2016. godinu

iPhone 7 je drugi na listi deset najpretraživanijih pojmova na Googleu ove godine.

Google ovakvu listu objavljuje krajem svake godine, a Pokemon Go, iPhone 7 i Donald Trump su na vrhu ovogodišnje liste.

Appleovi pametni telefoni popularniji su nego ikad. Prošle godine iPhone 6s je bio na vrhu pretraživanja vezanih za tehnologiju, ali nije bio među prvih deset opštih pretraživanja. Ove godine, osim iPhonea 7, nijedno pretraživanje nije imalo veze sa tehnologijom.

Da li je toliko ljudi bilo zainteresovano za pametne telefone? Da li je toliko ljudi bilo zainteresovano samo za iPhone 7? Možda su uklanjanje 3.5mm ulaza za slušalice i nova Jet Black boja privukli toliku pažnju?

Na vrhu liste pretraživanja nalazi se Pokemon Go, najveći fenomen ove godine. Drugo mesto je zauzeo iPhone 7, dok je na trećem mestu Donald Trump.

Moramo reći da je kod nas otkup iPhone mobilnih telefona za sada najtraženija usluga kada je otkup mobilnih telefona u pitanju.

Deset najtraženijih pojmova tokom 2016. godine:

  1. Pokemon Go
  2. iPhone 7
  3. Donald Trump
  4. Prince
  5. Powerball
  6. David Bowie
  7. Deadpool
  8. Olympics
  9. Slither.io
  10. Suicide Squad

Apple vodi na listi pretraživanja tehnoloških pojmova. Nakon iPhonea 7 na prvom mestu, drugo mesto je zauzeo Freedom 251 i treće mesto je zauzeo još jedan Appleov proizvod, iPhone SE. Ako se pitate šta je Freedom 251, reč je o pametnom telefonu za 4 dolara koji je namenjen indijskom tržištu. iPhone SE je dizajnom sličan iPhone 5 i 5s modelima, dok je hardver kao kod iPhone 6s modela, takođe je sjajan božični poklon.

Indijsko tržište pametnih telefona se značajno povećalo tokom poslednjih nekoliko godina, a samim tim porasla je i potražnja za pametnim telefonima. Apple nije ignorisao taj rast, pa nisu samo ulagali u prodaju iPhonea, već imaju i planove da otvore centar za istraživanje i razvoj u toj državi.

Sledi popis deset najtraženijih tehnoloških pojmova:

  1. iPhone 7
  2. Freedom 251
  3. iPhone SE
  4. iPhone 6s
  5. Google Pixel
  6. Samsung Galaxy S7
  7. iPhone 7 Plus
  8. Note 7
  9. Nintendo Switch
  10. Samsung J7

Google Pixel je na petom mestu. To je sjajan rezultat, pogotovo ako uzmete u obzir da je taj uređaj predstavljen nakon iPhonea 7. Čini se kako je konačno reč o dostojnom protivniku za iPhone, pa nas možda očekuje uzbudljiva sledeća godina.

Što se tiče ostalih pretraživanja, Deadpool je najpretraživaniji pojam u kategoriji filma, pa ako niste pogledali navedeni film, svakako to učinite. Donald Trump je najtraženija osoba, dok su predsednički izbori u SAD najtraženija vest. Olimpijske igre su bile zanimljive svima, kao i smrti poznatih osoba, Princea i Davida Bowiea.

Ako vas zanima cela lista, možete je videti na stranici Google Trends.

0
View Post
HTC 11 telefon stiže sa 8 GB radne memorije

HTC 11 telefon stiže sa 8 GB radne memorije

HTC 11 telefon tek treba da bude predstavljen, ali već postoje izveštaji koji otkrivaju šta će novo doneti. Očekuje se da pre svega dođe sa 5,5-inčnim ekranom rezolucije 1440 x 2560 piksela kao i Android 7.0  operativnim sistemom uz HTC Sense 8 UI. Ispod haube se očekuje upravo najavljeni Snapdragon 835 čipset sa osmojezgarnim procesorom i Adreno 540 GPU-om, 8 GB RAM i 256 GB interne memorije kao i baterija od 3700 mAh uz Qualcomm Quick Charge 4.0 brzo punjenje.

Predlažemo: Otkup HTC mobilnih telefona

Na poleđini se nalazi dual kamera podešavanje sa senzorima od 12 megapiksela, dok se sa prednje strane nalazi kamera od 8 megapiksela. Telefon će biti pokrenut tokom sledeće godine, a cena će mu biti oko 700 dolara. Iako na fotografiji nije zvaničan render, brojni izveštaji sugerišu da će telefon imati ekran od ivice do ivice.

Izvor: balkan android

0
View Post
LG G6 će biti vodootporan sa staklenim kućištem

LG G6 će biti vodootporan sa staklenim kućištem

Prema najnovijim glasinama, predstojeći LG G6 telefon će biti vodootporan i imaće bežično punjenje.

Vodootpornost telefona znači i da će kompanija ukloniti sve nepotrebne praznine, što znači da baterija više neće biti uklonjiva, a možemo i da zaboravimo na modularni dizajn. Ispostavilo se da su ove glasine tačne, jer prema nedavnom tvitu Dejvida Rudoka sa Android Police, možemo videti da su ove karakteristike potvrđene.

Pogledajte još i: Otkup LG mobilnih telefona u Beogradu

Prema tvitu “LG G6 neće imati uklonjivu bateriju. LG će doneti dizajn potpuno od stakla, slično Samsungu”. Rudok nije potvrdio da li telefon više neće biti modularan, ali imajući u vidu dizajn koji se oslanja na staklo, bilo bi veoma teško da telefon ima i modularne komponente.

Srećom, priključak za slušalice ostaje kod LG G6 telefona pa korisnici mogu da odlože kupovinu novih slušalica. Postojale su glasine da će LG napustiti u potpunosti svoje planove za modularne komponente, ali ih je LG demantovao.

Izvor: KupiMobilni

0
View Post
UMETNOST DIZAJNA ,,PAMETNOG” TELEFONA – HONOR 8 U PLAVOJ BOJI

UMETNOST DIZAJNA ,,PAMETNOG” TELEFONA – HONOR 8 U PLAVOJ BOJI

Kao prvi Honor telefon koji poseduje dvostrani 2.5D dizajn stakla, ovaj uređaj ima izgled i osećaj na dodir koji reflektuju eleganciju i lepotu. Jedinstveno staklo sa 15 slojeva sa zadnje strane daje telefonu Honor 8 prelepi svetlosni efekat i boje sa aurora odsjajem.

Dok držite telefon, možete da vidite kako se na njegovoj površini svetlost reflektuje na jedinstveni način, odražavajući viziju naših dizajnera. Honor 8 nema nikakvih rupa ili šrafova na svojoj spoljašnjosti što doprinosi njegovom uglađenom izgledu. Uređaj ima dijamantski precizne i glatke obline sa aluminijumskom legurom, ultra tanak dizajn maske od 0,4mm, kao i ultra tanke ivice od 0,4mm i LTPS ekran od 5,2 inča – čime se stvara prelepa vizuelna estetika.

Pogledajte još i: Otkup Samsung telefona

Kamere od 12Mpx sa dvostrukim sočivima

Dopustite da Honor 8 bude vaš prozor u svet, sa drugom generacijom kamera od 12Mpx sa dvostrukim sočivima dizajniranim da slikaju neverovatne fotografije. Sa jednim RGB i jednim monohromnim senzorom, kao i veličinom piksela od 1.25 µm, dvostruka sočiva u Honor 8 hvataju više svetlosti, povećavajući kvalitet slike da bi se dobile živopisne boje i jasniji detalji.

3D otisak pasta

Uz pomoć naprednog 3D čitača otiska prsta sa dvostrukom funkcijom, Honor 8 redefiniše šta je moguće uraditi sa trenutnim otključavanjem telefona i 3D skeniranjem otiska prsta. Njegov algoritam prepoznavanja otiska 4. nivoa donosi dodatnu sigurnost i pametne odlike koje ga čine preciznijim pri korišćenju.
Brzo punjenje baterije

Korišćenjem fabričkog punjača, možete da iskoristite 9V/2A tehnologiju za brzo punjenje i da dostignete bateriju punu 50% za oko 30 minuta.

Izvor: Tech Lifestyle

0
View Post
Sa budžetom od $97 miliona Apple prvi po ulaganju u marketing mobilnog sektora

Sa budžetom od $97 miliona Apple prvi po ulaganju u marketing mobilnog sektora

Kraj godine polako se bliži, a to je ujedno i odličan period za analizu poslovanja tehnoloških kompanija u 2016. godini. Pažnju javnosti privuklo je istraživanje organizacije Pathmatics o Eplu i Samsungu, pokazavši da gigant iz Kupertina troši znatno više sredstava na digitalni marketing nego što je to slučaj sa južnokorejskom kompanijom.

Zahvaljujući podacima sa platforme Pathmatics koja služi za praćenje i ispitivanje digitalnih oglašivačkih kampanja, Bussines Insider prenosi da je Epl ove godine potrošio čak 97 miliona dolara na display, mobilno i video oglašavanje u Sjedinjenim Američkim Državama za razliku od Samsunga iz koga su za ovaj segment izdvojili 80,4 miliona dolara ili 17 miliona manje od rivala. Ukoliko ipak isključite proizvode poput frižidera, televizora, memorija i drugo, Epl prevazilazi Samsung za čak 179% kada govorimo o digitalnom oglašavanju.

Bitno je istaći da analiza platforme Pathmatics obuhvata isključivo display i video oglase, te ne podrazumeva nastup na društvenim mrežama, kao i podatke koji ukazuju na to gde tačno brendovi troše najveći deo budžeta za digital. Takođe, ovi podaci potpadaju pod third-partysegment i nisu zvanično potvrđeni od strane Epla i Samsunga.

Budući proizvodi oblikuju novi dijagram

Naime, statistika otkriva kako potrošnja Epla za ovu vrstu oglašavanja opada za 16,3% iz godine u godinu, dok je Samsung povećao svoj oglašivački budžet za čak 49,2%. Sa druge strane, više od tri četvrtine ili 76% novčanih sredstava Epla za oglašavanje uloženo je na video, 22% na desktop display, a preostali procenat na mobile. Ukoliko govorimo o Samsungu, južnokorejska kompanija najviše novca ulaže u web oglašavanje, čak 73%, zatim 20% na video i 7% na mobilemarketing.

Zanimljivo je istaći kako veliki deo novca kalifornijska kompanija uloži na direktne dogovore za izdavačima o reklamiranju proizvoda, dok se Samsung oslanja više na nezavisne oglasne mreže i druge kanale. Dijagram je takođe varirao i kada je reč o potrošenoj sumi novca po mesecima koji jasno pokazuje da je Epl potrošio najviše 22 miliona dolara i to samo u oktobru – dok je Samsung dostigao skoro 17 miliona sredinom tekuće godine.

Izvor: Netokracija